FAQ
Onze meest gestelde vragen
Wij hebben hieronder alvast een aantal van de veelgestelde vragen voor je beantwoord. Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben, bel gerust naar één van onze winkels of stuur een email.


FAQ
Horeca
Wij hebben hiernaast alvast een aantal van de meest gestelde vragen over onze horeca vestigingen voor je beantwoord.
Wat is jullie annuleringsbeleid?
Je kunt een reservering tot 48 uur van tevoren kosteloos annuleren. Daarna kan een aanbetaling of vooruitbetaling (bijvoorbeeld voor high tea) niet worden terugbetaald.
Bij sommige reserveringen geldt een ruimere annuleringsmogelijkheid (tot 4 uur van tevoren), dit wordt altijd duidelijk aangegeven bij het maken van de reservering.
Annuleren of wijzigen kan eenvoudig via de knop in de bevestigingsmail.
Als de annuleringsdeadline is verstreken of als je vragen hebt, neem dan rechtstreeks contact met ons op.
Hoe lang wordt mijn tafel vastgehouden voordat de reservering vervalt?
Wij houden je tafel 20 minuten na de gereserveerde tijd vast. Daarna vervalt de reservering. Indien mogelijk proberen we alsnog een plek voor je te vinden, maar dit kunnen we niet garanderen.
Bieden jullie high tea’s aan?
Ja, je kunt genieten van onze Dudok High Tea bij Dudok in het Park, Dudok Den Haag en Dudok Arnhem. De high tea bestaat uit een uitgebreide selectie van zoete en hartige lekkernijen, geserveerd met onbeperkt thee. Reserveren is verplicht en de high tea wordt dagelijks in beperkte oplage aangeboden. Voor kinderen tot en met twaalf jaar is er een speciale Kinder High Tea van €14,50. Wij bieden ook vegetarische en veganistische varianten aan indien dit vooraf wordt doorgegeven.
Waar kan ik het menu bekijken?
Het menu per locatie kun je bekijken op de pagina van de betreffende vestiging.
Hebben jullie een kindermenu?
Ja, wij bieden een speciaal menu voor kinderen tot en met twaalf jaar. Dit omvat onder andere een tosti ham/kaas, pannenkoeken, Dudok kroket met brood, een smashburger met friet en fish & chips. Voor kinderen is er ook een Kinder High Tea beschikbaar van €14,50. Je kunt het kindermenu en de Kinder High Tea per locatie bekijken op de vestigingspagina.
Wat is jullie huisdierenbeleid?
Huisdieren zijn welkom, mits aangelijnd.
Verkopen jullie cadeaubonnen?
Ja, je kunt Dudok-cadeaubonnen bestellen via onze website. Ze zijn geldig bij alle Dudok-locaties en in onze webshop. Je kunt de cadeaubonnen personaliseren en digitaal of fysiek laten versturen.
Optionele extra’s zijn een feestelijke cadeauverpakking van €2,50 en een persoonlijke boodschap van €0,95.
Gebruik en voorwaarden:
Geldig bij alle Dudok brasseries, patisseriewinkels en in de webshop
Bedrag vrij te kiezen vanaf €15
Twee jaar geldig vanaf de uitgiftedatum
Worldline-cadeaubonnen kunnen alleen fysiek gebruikt worden in Dudok brasseries en patisseriewinkels
Wil je meer dan 10 cadeaubonnen bestellen? Stuur dan een e-mail naar reserveringen@dudok.nl en geef aan hoeveel bonnen je wilt.
Kan ik een reserveringsbevestiging per e-mail krijgen?
Ja, bij een online reservering ontvang je automatisch een bevestiging per e-mail. Bij telefonische reserveringen sturen wij de bevestiging via WhatsApp. Je kunt altijd een e-mailbevestiging aanvragen door ons rechtstreeks te mailen.
Kan ik bij de horeca vestigingen evenementen organiseren?
Ja, bij Dudok kun je terecht voor verschillende evenementen zoals bruiloften, verjaardagen, babyshowers en zakelijke bijeenkomsten. Onze locaties beschikken over privéruimtes die gereserveerd kunnen worden voor feesten en evenementen. Voor meer informatie verwijzen we je door naar Dudok Events.
Kan ik producten van Dudok Patisserie bij alle vestigingen afhalen?
Nee, je kunt producten van Dudok Patisserie alleen afhalen bij Dudok Den Haag en Dudok Arnhem wanneer je deze online bestelt via de webshop van Dudok Patisserie. Bij onze andere vestigingen is afhalen van patisserieproducten niet mogelijk.
FAQ
Patisserie
Is het mogelijk om telefonisch te bestellen?
Bij het plaatsen van een bestelling is er een vooruitbetaling nodig, waardoor het enkel mogelijk is om via onze website een bestelling te plaatsen.
Zorg ervoor dat je jouw bestelling zorgvuldig controleert voordat je deze plaatst.
Dudok Patisserie spant zich in om de hoogste kwaliteit en versheid van de bestelling te garanderen. Dit betekent dat we bestellingen voorbereiden en klaarmaken zodra ze binnenkomen. Om die reden is het niet meer mogelijk om deze te wijzigen of te annuleren nadat de bestelling is geplaatst.
Kan ik achteraf een factuur ontvangen van mijn bestelling?
Na het plaatsen van een bestelling, is het mogelijk om een factuur te ontvangen. Kies hiervoor de zakelijke optie wanneer je gaat afrekenen. Binnen deze optie is het mogelijk om de factuurgegevens aan te passen.
Verkoopt Dudok Patisserie suikervrije, glutenvrije en/of lactosevrije producten?
In onze winkels verkopen wij een divers assortiment gebakjes van SharpSharp. Deze gebakjes zijn suikervrij, glutenvrij en geschikt voor veganisten. Ben je op zoek naar een veganistische taart optie? Bekijk dan onze Dudok Vegan Appeltaart
Welke taarten bevatten gelatine?
Bij Dudok Patisserie wordt geen gebruik gemaakt van varkensgelantine. Om de kwaliteit van onze producten te waarborgen, maken wij in de volgende taarten gebruik van rundergelatine:
- Chocolade truffeltaart
- Non-baked cheesecake kersen
- Passievrucht kwarktaart
- Frambozen kwarktaart
- Black Velvet
- Yellow Velvet
- Choco-caramel velvet
- Lemonbar
Kan ik een grote taart ongesneden bestellen?
Helaas is het niet mogelijk om de grote taarten ongesneden te bestellen. In onze Dudok Patisserie Bakkerij in Barendrecht snijden wij de grote taarten in 12 tot 14 stukken.
Waar koop ik een cadeaukaart?
De Dudok cadeaukaart is gemakkelijk te bestellen via de groene knop rechtsonder op je beeldscherm. Hier kan je een gewenst bedrag kiezen vanaf €15. Wil je meer weten over de mogelijkheden? Bekijk dan onze cadeaukaart pagina.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Zorg ervoor dat je jouw bestelling zorgvuldig controleert voordat je deze plaatst.
Dudok Patisserie spant zich in om de hoogste kwaliteit en versheid van de bestelling te garanderen. Dit betekent dat we bestellingen voorbereiden en klaarmaken zodra ze binnenkomen. Om die reden is het niet meer mogelijk om deze te wijzigen of te annuleren nadat de bestelling is geplaatst.
Wat is de betekenis achter de vega/vegan tekens?
Bij Dudok Patisserie wordt geen gebruik gemaakt van varkensgelatine. Om de kwaliteit van onze producten te waarborgen, maken wij echter in enkele taarten gebruik van rundergelatine.
Wanneer je ons vega teken ziet staan op de foto bij een product, betekent dit dat het product vrij is van rundergelatine. Ons vegan teken laat zien dat er uitsluitend plantaardige ingrediënten zijn gebruikt om het product te maken.
Ik heb een vraag/klacht over een product
Wij hechten veel waarde aan tevredenheid van onze klanten en streven ernaar dat je altijd optimaal geniet van onze producten en diensten. Indien je een vraag of klacht hebt, verzoeken wij je vriendelijk om een e-mail te sturen naar kwaliteit@dudokpatisserie.nl. Wij proberen je zo spoedig mogelijk van dienst te zijn.
Kan ik een kleine taart laten snijden?
Bij onze leveringen van kleine taarten worden deze altijd ongesneden geleverd. Helaas is het niet mogelijk om de taart op locatie te laten snijden.
Wij begrijpen dat er specifieke behoeften kunnen zijn met betrekking tot de grootte van de taartstukken, maar om de kwaliteit en presentatie van de taart te waarborgen, worden ze in hun geheel geleverd. Wij raden aan om de taart na ontvangst zelf naar wens te snijden.
Welke betalingsmogelijkheden zijn er in de winkels?
Om de veiligheid van onze collega’s te kunnen garanderen, kan er in onze winkels enkel met pin worden afgerekend.
Doet Dudok Patisserie aan studentenkorting?
Ja, op vertoon van je studentenpas ontvang je 10% korting op Dudok Patisserieproducten. Hieronder vallen taarten, bars, muffins, cupcakes, cookies, rondo’s en bake-off producten. En 20% korting op warme dranken zoals koffie en thee en dergelijke. De korting is geldig per bestelling. De korting is alleen geldig in de Dudok Patisseriewinkels (Rotterdam CS, Meent, Den Haag (CS), Leiden CS, Utrecht CS en Berkel en Rodenrijs). Enkel op vertoon van een geldige studentenpas.