Wat ga je doen?
Als Marketing Manager maak je onderdeel uit van de centrale serviceorganisatie van Dudok Horeca Groep. Jij bent eindverantwoordelijk voor de marketing van al onze 19 vestigingen in Nederland. Je bent een hands-on marketingprofessional die als geen ander weet hoe je Dudok stevig op de kaart zet. Jij zorgt ervoor dat de wereld ziet dat wij méér zijn dan alleen onze iconische appeltaart.
Ben jij degene die een vernieuwende marketingstrategie wil opzetten, uitbouwen én laten groeien? Dan is dit jouw kans om het merk Dudok verder te versterken. Jouw verantwoordelijkheden omvatten onder andere:
- Ontwikkelen en uitvoeren van een inspirerend marketingplan dat Dudok onderscheidend positioneert
- Vergroten van onze naamsbekendheid en zichtbaarheid, zowel online als offline
- Ontwerpen en leiden van creatieve campagnes en socialmediastrategieën
- Coördineren van marketingprojecten voor onze 19 vestigingen en het hoofdkantoor
- Bouwen en onderhouden van sterke relaties met partners en stakeholders
- Leiden, motiveren en structureren van het marketingteam (4FTE)
- Het merk Dudok verder versterken en laten groeien, gericht op sales en in lijn met onze ambities
Wat vragen we van jou?
- HBO- of WO-werk- en denkniveau, bij voorkeur richting marketing of communicatie
- Minimaal 3-5 jaar relevante werkervaring als Marketing Manager of 5-8 jaar werkervaring in een marketing- en/of salesfunctie.
- Ervaring in horeca- of evenementenmarketing is een pré
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift
- Hands-on mentaliteit: je ziet (commerciële) kansen, bent creatief en speelt snel in op ontwikkelingen
- Sterk in schakelen tussen verschillende afdelingen en projecten
Wat krijg je ervoor terug?
- De functie Marketing Manager is ingeschaald in Horeca CAO loonschaal 10 (salaris € 3.377 – € 4.762 afhankelijk van kennis en ervaring)
- Een fulltime dienstverband van 38 uur per week (32 uur / 4 dagen bespreekbaar)
- Contract voor de duur van een jaar, met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd bij goed functioneren
- 8% vakantiegeld en 25 vakantiedagen per jaar (o.b.v. 38 uur per week)
- Dudok Horeca Groep betaalt 50% van de pensioenpremie voor het ouderdomspensioen en 100% van de premie voor het nabestaandenpensioen
- Een goed verzorgde lunch op kantoor
Wat maakt werken bij Dudok extra leuk?
- 25% personeelskorting bij onze horecalocaties en op Dudok Patisserie producten
- Doorgroeimogelijkheden binnen de Dudok Horeca Groep
- Mogelijkheid tot volgen van cursussen en trainingen in onze eigen Dudok Academy
- Jaarlijks feest met alle collega’s van de Dudok Horeca Groep
Selectieproces
- Wordt jouw sollicitatie positief beoordeeld? Dan neemt onze Corporate Recruiter telefonisch contact met je op.
- Bij een goede klik volgt een eerste kennismakingsgesprek met de Corporate Recruiter en de hiring manager, meestal op ons kantoor in Rotterdam.
- Zijn we allebei enthousiast? Dan vragen we je een assessment te maken en doen we een referentiecheck.
- Vervolgens plannen we een tweede gesprek met de hiring manager en een directielid op de werklocatie.
- Als ook dit gesprek positief verloopt, ontvang je van ons een aanbod.
Over de werkplek
Waarschijnlijk ken je het wel, dé Dudok appeltaart. Maar het is niet alleen bij appeltaart gebleven! Inmiddels zijn we uitgegroeid tot 19 locaties verspreid door heel Nederland variërend van restaurant tot patisseriewinkel. Ook hebben wij een aantal evenementenlocaties in portefeuille en worden al onze patisserieproducten bereid in onze bakkerij in Barendrecht.
Samen met ongeveer 30 collega’s ben je onderdeel van onze centrale serviceorganisatie waar je dagelijks al onze locaties ondersteunt bij Marketing gerelateerde vraagstukken.
Zie jij jezelf al meegroeien met onze ambities? Solliciteer dan snel! Wil je eerst meer informatie over de functie? Bel dan onze Corporate Recruiter, Ezra Bouwense op 06- 83204021
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld